miércoles, 25 de mayo de 2011

Posicionament Marques de Cotxes

Mercedes. Comfort.
Mercedes_Benz és un marca que es diferencia per la seva estètica elegante. Dos dels punts forts en què es basa la marca són la comoditat o el comfort i l’estètica de luxe. Mercedes-Benz desposa d’una gamma més àmplia que el seu principal competidor, BMW. Mercedes proposa tots els tipus de cotxes per a interessar a una clientela concreta i heterogenea.

BMW. Esportivitat.
És una marca de cotxes que ha destacat de la competència degut al posicionament d’aquesta com una marca innovadora i per tant, essent una marca que utilitza una tecnologia més avançada que la resta. BMW, el principal competidor de Mercedes-Benz, ofereix als seus clients bens competitius i esportius.


Seat. Juvenil i dinàmic.
Ha destacat com una marca dirigida a un públic jove, la qual cosa es reflecteix als seus anuncis ja que en aquests qui utilitza els models anunciats són joves. En aquest cas la marca s’associa a la plataforma Spotify, un programa molt utilitzat per als joves per escoltar música. Un espot de Seat va estar realitzat per la Shakira.


Opel. Urbà i funcional.
Forma part d’una gamma d’automobils dissenyats per a la ciutat. El seu posicionament vindria a ser el d’un cotxe funcional en aquest sentit.

Volkswagen. Innovador i creatiu
És una marca innovadora i alhora aposta pel disseny i la creativitat, també als seus anuncis. La creativitat dels anuncis és també un requisit important que ajuda a la marca a diferenciar-se i posicionar-se com a una marca creativa i diferent de la resta.

Volvo. Seguretat.
És i serà una marca amb un posicionament que persisteix al temps. Està considerada com la marca de cotxes que aposta per la seguretat com a prioritat dels seus models.


Hyundai. Disseny i econòmic.
És una marca que fabrica cotxes que prioritzant el disseny i alhora l’assequibilitat, tal com es mostra en l’anunci amb un punt d’humor al descobrir el final.













No hay comentarios:

Publicar un comentario